loading...
وبلاگ تفریحی باشگاه بارسلونا
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
ehsan بازدید : 266 شنبه 1392/02/21 نظرات (0)

روزنامه اسپرت چاپ کاتالونیا نیز نوشت در این میان باشگاه آتلتیکومادرید برای تقویت خط حمله خود در فصل‌ آینده لیگ قهرمانان اروپا پیشنهادی 12 میلیون یورویی که به خواسته بارسلونا نزدیک تر است ارائه کرد

گزارش روز: مهاجرت دسته‌جمعی از بارسلونا

مسئولان آتلتیکو که انتظار دارند رادامل فالکائو را در تابستان از دست بدهند می خواهند از تضعیف خط حمله خود جلوگیری کنند. باشگاه آتلتیکو در صورت موفق نشدن در پرونده خرید ویا به سراغ بوراک ییلماز از گالاتاسرای ترکیه ، لوئیس سوآرس مهاجم اروگوئه ای لیورپول ، آلوارو نگردو اسپانیایی و ادن ژکو مهاجم بوسنیایی از منچسترسیتی خواهد رفت.

ehsan بازدید : 279 سه شنبه 1392/02/10 نظرات (0)
داوید ویا در اینتر؟

نراتزوری قصد دارد مهاجم جدیدی به ترکیب خود اضافه کند و داوید ویا که گاها در بارسلونا نیمکت نشین می باشد، یکی از گزینه های مدنظر این تیم می باشد.

 

lio بازدید : 295 دوشنبه 1391/10/04 نظرات (0)

این مهاجم باتجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد.

David Villa - FC Barcelona

آندوی سوبی ساره تا، مدیر ورشی بارسا، شایعات اخیر در مورد جدایی داوید ویا از این باشگاه در ژانویه را رد کرد.

این مهاجم باتجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد و گفته می شود باشگاه های مختلفی از جمله آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

اما سوبی ساره تا تاکید کرد که این باشگاه بازیکنان کلیدی اش را نخواهد فروخت.  

او در گفتگو با کانال پلاس گفت:" ما در ژانویه ویا را حفظ خواهیم کرد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم بارسا باشگاهی است که معمولا ستاره هایش را در ژانویه نمی فروشد.

داوید بازیکنی است که گل های زیادی برای ما به ثمر می رساند و یکی از نقاط قوت تیم است. او به تازگی یک مصدومیت جدی را پشت سر گذاشته و من معتقدم او می تواند در زمین نمایش های خوبی برای ما داشته باشد."
بارسا در سال 2010 با انتقالی 40 میلیون پوندی، از والنسیا به بارسا پیوست.

lio بازدید : 317 سه شنبه 1391/09/28 نظرات (0)

مدیرورزشی بارسلونا در صحبت هایی به تمجید ازعملکرد خوب ویا در بارسا پرداخته و معتقد است که او به زودی به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

David Villa, Lionel Messi, Pedro Rodriguez (Barcelona)

 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به حمایت از داوید ویا مهاجم باتجربه این تیم پرداخت و اعلام کرد که درانتظار بازگشت ویا به روزهای اوج است. بارسلونا یکشنبه شب موفق شد تا در دیدار حساس خانگی اش مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد تا با 9 امتیاز برتری نسبت به این تیم رده دومی صدرنشین مقتدر لالیگا باشد.

داوید ویا ستاره تیم ملی اسپانیا در جریان این بازی تنها در 10 دقیقه پایانی برای تیمش به میدان رفت و به شدت مورد تشویق هواداران بارسا قرار گرفت. دراین میان سوبی سارتا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که ویا با کمی حمایت به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

سوبی سارتا در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« هواداران تیم واقعا باهوش هستند. آنها می دانند که چه زمانی بازیکنان به تشویق نیاز دارند. آنها در جریان بازی یکشنبه شب ویا و آدریانو را تشویق می کردند. گلهای ویا برای ما خیلی مهم و مثمر ثمر بوده و او کارهای زیادی برای ما انجام داده و این موفقیت های و تلاشهای او برای ما ادامه خواهد داشت. عملکرد خوبش، تلاشهایش و...»

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که بارسا در مقابل اتلتیکومادرید خیلی خوب بودند و به توانایی های شاگردان دیگو سیمئونه هم اشاره کرد:« بازیکنان اتلتیکو در ضد حملات واقعا ما را آزار دادند. آنها کارهای زیادی انجام می دادندو شخصیت و منابع خوبی برای بازی کردن دارند. ما هم خوب بودیم.»

او دربخش پایانی صحبت هایش با تمجید از عملکرد مسی و گلهای خیره کننده اش گفت:« ما عادت کرده ایم که مسی در هر بازی برای ما 2 گل بزند. او حالا در طول سال 2012، 90 گل زده. ماهایی که دروازه بان هستیم درک می کنیم که دروازه بانان حریف چه سختی هایی می کشند. »   

lio بازدید : 289 سه شنبه 1391/09/28 نظرات (0)

این دو مهاجم در زمستان به جایی نخواهند رفت. اما مارک مونیسا و جاناتان دوس‌سانتوس شاید در راه خروج از باشگاه باشند.

Tito Vilanova, David Villa, FC Barcelona (Fotomontaje)

 

داوید ویا تا تابستان جایی نمی‌رود

گفته می‌شد که داوید ویا در زمستان چمدانش را می‌بندد و از نوکمپ می‌رود. اما این مهاجم آستوریایی فعلا قصد این کار را ندارد و بی‌تردید در نقل و انتقالات بعدی از بارسا جدا نمی‌شود.

ویا سال پیش بود که پایش شکست و زمان برد تا خوب شود. او در این فصل مجبور بوده بردبار باشد و اکثر بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال کند. او این ماه 31 ساله شد و دوست دارد بیشتر در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد، اما می‌داند که دلایل بیرون ماندنش کاملا فنی و تاکتیکی است.

بقیه تو ادامه مطلب

lio بازدید : 343 جمعه 1391/09/10 نظرات (0)

این مهاجم باتجربه در جریان پیروزی مقابل آلاوس به این رکورد دست یافت.

villa

  داوید ویا، مهاجم بارسلونا افتخار می کند که 300 گل در دوران حرفه ای اش زده. او دو گل در جریان پیروزی چهارشنبه مقابل آلاوس زد.
او 40 گل برای اسپورتینگ خیخون، 40 گل برای ساراگوسا، 129 گل با والنسیا و 39 گل برای بارسلونا زده و 53 گل هم در تیم ملی به ثمر رسانده.
ویا می گوید: «این 300 گل که در کنار نامم ثبت شده به من این باور را می دهد که در این سال ها خوب کار کرده ام. این مایه افتخار من است که تا این حد گل زده باشم و به این دستاورد رسیده باشم.
گل هایی که به یاد می آورید می تواند آنهایی باشد که زیبا هستند یا دشوار زده شده اند. من همیشه به گل هایی فکر می کنم که با سر زدم چون برای من دشوارترین ها بوده اند.
من خاطرات خوبی از گلی دارم که با والنسیا به دپورتیوو زدم. آن گل را از میانه میدان زدم. و البته گل با بارسلونا در ویمبلی در لیگ قهرمانان.»
ویا اندکی پس از رسیده به آمار 300 گل، گل سیصد و یکم خود را هم به آلاوس زد.

lio بازدید : 332 چهارشنبه 1391/08/17 نظرات (0)

جراح پای داوید ویا حالا با اطمینان از اتفاق بدی که رخ نداد صحبت می کند.

david villa -despues de lesion -eric abidal
 دکتر رامون کوگات، پزشکی که پای داوید ویا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا را مورد جراحی قرار داد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که این بازیکن اسپانیایی ممکن بود که تا قبل از آنکه پایش را مورد جراحی قرار دهد، پایش را از دست می داد.
بقیه تو ادامه مطلب
lio بازدید : 527 شنبه 1391/06/18 نظرات (0)


پدرو با دوگل، برترین بازیکن اسپانیا در بازی شب گذشته در برابر عربستان صعودی نام گرفت. ویا بازگشتی رویایی به بازیهای ملی داشت؛ ال گواخه پنجاه و دومین گلش را برای قرمز پوشان به ثمر رساند.

دنی آلوز، دیگر بازیکن بارسا که در اردوی تیمهای ملی به سر می برد، در مسابقه برزیل در برابر آفریقای جنوبی، 90 دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشت.


اسپانیا و برزیل با بردهای 5-0 و 1-0 در بازیهای دوستانه عصر جمعه خود، پیروز از میدان خارج شدند. مردان دل بوسکه با 4 گل از جانب آبی اناری ها، پدرو (2)، ژاوی و ویا - که پس از مصدومیت طولانی مدتش، به تازگی به میادین بازگشته - توانست از سد تیم فرانک رایکارد بگذرد. ویا تنها چند دقیقه زمان می خواست تا بتواند توپی را وارد دروازه کند.

 

 

 

lio بازدید : 508 پنجشنبه 1391/04/29 نظرات (1)

این عکس پینتو در توئیتر خودش گذاشته و در بارش نوشته:


من تایید میکنم که داوید ویا دوباره تیراندازی خود را شروع کرده است , اینم هم مدرک برای اثبات حرف من , دست چپ من به خاطر شوت محکم داوید ویا اینطوری شده.

lio بازدید : 494 جمعه 1391/01/11 نظرات (1)

داوید ویا این هفته تست جدید را پشت سر گذراند و وارد اخرین مرحله از ریکاوری اش شده است , دکترها از اینکه دوباره ویا دچار مصدومیت نشود او را بسیار تحت نظر دارند و از شدت فعالیت او کم می کنند.

lio بازدید : 573 شنبه 1390/09/26 نظرات (0)

کاسیاس برای روحیه دادن به ویا در صفحه توئیترش نوشت:


 
« این پیغامی روحیه بخش برای یک هم تیمی و یک دوست خوب مثل «ال گواخه» است. امیدواریم که خیلی زود خوب شوی ستاره. فراتر از تمام رنگهایی که از آنها دفاع می کنیم، دوستی قرار دارد و تو دوست منی. تو را در آغوش می گیرم و با وجودی که با توحرف زدم، از اینجا برایت آرزوی بهبود زودهنگام دارم. فوتبال دلش برای تو تنگ می شود.»
 
samibox7 بازدید : 651 پنجشنبه 1390/08/05 نظرات (1)
سیلام جونام ، خوفید ؟؟

من بهناز هستم ... اومدم تا یه وبی رو بهتون معرفی کنم که فک کنم خوب باشه

کلوپ هواداران داوید ویا !؟ البته مدیرش خودم هستم

اولش از لیو جون مدیر وب میخوام که این پست رو حذف نکنه ، بعدش اینکه

خوش حال میشم یه سر بهم بزنین

پس منتظرتونم ، میسی بابای /!

راستی چند تا عسک هم از داوید آوردم ... توی ادامه ی مطلب ...

parastoo بازدید : 4575 جمعه 1390/07/08 نظرات (7)

چند تا عکس گذاشتم ببینید حال کنید
فقط نظر هم درموردش بدید

۷۰ عکس

با تشکر از کاربر خوبم پرستو که این مطلب رو برای ما ارسال کردند.

 

http://www.cescfabregas.com/upload/images/foto0465927001244278248_09.jpg

  •  


این عکس هم واسه سارای عزیزمه که فن پرسی رو خیلی دوست داره ...

 

ادامه مطلب بیایید

به این وبلاگم سر بزنید،مال خودمه

www.7villa.blogfa.com


lio بازدید : 1630 پنجشنبه 1390/05/20 نظرات (3)
از این پس بخشی به وبلاگ اضافه میشه بنام (شمارش معکوس) امیدوارم لذت ببرید.

شمارش معکوس بهترین بازیکنان فصل گذشته را با مهاجم اسپانیایی بارسلونا که نقش موثری در موفقیت تیمش هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد شروع می کنیم:


David Villa, Barcelona

وقتی داوید ویا تابستان گذشته با رقم 40 میلیون یورو از والنسیا به بارسلونا پیوست همه معتقد بودند آبی و اناری ها یکی از بهترین خریدهای خود را انجام داده اند. مهاجمی که در 5 فصل قبلی خود به طور میانگین 20 گل در لالیگا به ثمر می رساند جانشین زلاتان ایبراهیموویچ شد تا نیروی تهاجمی بارسا قدرتمندتر از گذشته شود.

در پایان فصل 11-2010 ویا 23 گل در تمامی رقابتها برای بارسا به ثمر رساند و شش پاس گل هم داد. که 18 گل از این 23 گل در رقابتهای لالیگا به ثمر رسیده بود. در سیستم 3-3-4 پپ گواردیولا که در آن مسی به دروازه نزدیک تر است ویا نسبت به زمان حضورش در والنسیا نسبت به دروازه دورتر بود.

او یکی از بهترین های بارسا در فصل گذشته بود و موفق شد به خوبی در ترکیب این تیم جا بیفتد. گلهای حساس او باعث شد بارسا در مقاطع حساس فصل سربلند از زمین خارج شود.




ویلا تنها یک تمام کننده نیست. حضور او در خط حمله یک کابوس تمام عیار برای مدافعان است.


یوهان کرویف 

ویا که قبل از پیوستن به بارسا یکی از بهترین مهاجمان دنیا محسوب می شد بعد از پیوستن به این تیم زیر نظر گواردیولا هم موفق بود. استایل بازی بارسلونا بسیار شبیه به تیم ملی اسپانیاست و ویا که یکی از مهره های اصلی تیم ملی کشورش محسوب می وشد در بارسا هم موفق بود. این در حالی بود که 6 بازیکن تیم ملی اسپانیا در دیدار فینال جام جهانی 2010 مقابل هلند از بارسلونا بودند.



بهترین لحظه فصل

  فینال لیگ قهرمانان
بارسلونا 3-1 منچستریونایتد
ویا با یک ضربه دقیق و خیره کننده گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا خیال کاتالان ها از قهرمانی در چمیپونزلیگ راحت شود.
 

او در اولین بازی اش با پیراهن بارسلونا در اواخر ماه آگوست گل سوم تیمش در پیروزی سه بر صفر مقابل راسینگ سانتاندر را به ثمر رساند. دو هفته بعد او در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در پیروزی پنج بر یک مقابل پاناتینایکوس نیز برای بارسا گلزنی کرد.


پیشرفت ویا در بارسا همچنان ادامه داشت و او بیشتر نقش حمایتی برای لیونل مسی را در خط حمله بازی می کرد اما در نیم فصل دوم گلزنی های او کاهش یافت. از خود گذشتگی ویا و شرکت در کارهای تیمی و همچنین شکستن رکورد رائول به عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا باعث شد جایزه بهترین بازیکن هفته گل دات کام به او برسد. ویا با وجود اینکه در فاصله بین هفته اول مارس تا اواسط ماه می 16 بازی برای بارسا انجام داد تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند.

البته ویا شروع خوب خود را در پایان فصل هم بسیار خوب به پایان رساند. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پیروزی 3 بر یک مقابل منچستریونایتد آخرین گل تیمش را به ثمر رساند. او خارج از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دیدنی دروازه ادوین فان در سار را باز کرد.



در سیستم 4-3-3 پپ گواردیولا، این مسی بود که در راس مثلث تهاجمی قرار داشت و ویا فاصله بیشتری با دروازه پیدا کرد اما با این وجود، این مهاجم ملی پوش اسپانیایی گل های زیادی در این فصل برای کاتالان ها به ثمر رساند.

البته این تک گل او در فینال لیگ قهرمانان توجیهی برای سه ماه گل نزدن او در اواخر فصل نبود و حتی گفته می شد بارسا به دنبال جذب یک مهاجم جوان تر برای جایگزینی اوست و مذاکراتی را هم با جوزپه روسی مهاجم ایتالیایی ویارئال انجام داده بود. اما برای داوید ویا که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اسپانیا محسوب می شود هنوز فرصت درخشش وجود دارد



lio بازدید : 1296 چهارشنبه 1390/03/25 نظرات (4)

زندگينامه مردان كاتالان هر روز در وبلاگ تفريحي باشگاه بارسلونا
مطلب ارسال شده تمام اين قسمت ها توسط  مانيا فرقاني (abidal) كاربر بسیار خوبم.

 

داويد ويا

 

داوید ویا

 

فردي جسور كه هر كاري كه مي خواهد مي تواند با توپ انجام دهد انگار توپ  به فرمان او حركت مي كند. براي مثال مي توان به جام جهاني اشاره كرد كه آقاي گلي جام شد . حتي بهترين مدافعان جهان هم نمي توانند جلوي حركت اورا بگيرند. او و  مسي اگر باهم كاري را در زمين شروع كنند مطمئنن آخر آن حركت يك گل براي بارسا است . او فردي است كه مانند مرواريد براي بارسلونا گران بهاست. حالا يك سري به زندگي نامش ميزنيم.

 

داوید ویا (David Villa) در سال 1981 در شهر لانگرو اسپانیا به دنیا آمد

 

وی از دوران کودکی علاقمند به فوتبال بود و از همان زمان شروع به یادگیری و بازی فوتبال کرد.

 

ویا کم کم خود را به عنوان یک پدیده در رده‌های پایه فوتبال اسپانیا مطرح کرد و قدرت گلزنی خود را به رخ همسن و سالان خود کشید.

 

وی در پست مهاجم اول بازی می‌کند و مهارت خاص و منحصر به فردی در گلزنی دارد.

 

ویا در سال 1999 به باشگاه اسپورتینگ گیخون پیوست و 2 سال در تیم ب این باشگاه توپ زد.

 

پس از بازی های درخشان و به ثمر رساندن 25 گل در 65 مسابقه، ویا به تیم اصلی این باشگاه اضافه شد و تا سال 2003 در 80 مسابقه این تیم حضور داشت و 38 گل به ثمر رساند.

 

همان سال به تیم زاراگوزا رفت و 2 سال با این تیم قرارداد امضا کرد. ویا در طول این 2 سال 32 گل در 72 مسابقه به ثمر رساند. از این زمان بود که توجه همگان را به خود جلب کرد.

 

در سال 2005 باشگاه قدرتمند والنسیا داوید ویا را به خدمت گرفت و تا سال 2010 وی برای این تیم در 166 مسابقه 107 گل زد.

 

ویا در سال 2010 و با درخشش در جام جهانی با تیم بارسلونا قرارداد بست.

 

داوید ویا در رقابت‌های یورو 2008 حضور داشت و آقای گل این مسابقات شد و جایزه‌ کفش طلای آدیداس را به سبب به ثمر رساندن 4 گل در این رقابت‌ها دریافت کرد. [آشنایی با جایزه توپ طلایی]

 

ویا در نخستین دیدار تیمش در یورو 2008 شروع فوق العاده‌ای داشت و توانست سه گل برابر روسیه به ثمر برساند.

 

وی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی چهره درخشانی از خود نشان داد و در 5 مسابقه 5 گل زد.

lio بازدید : 606 سه شنبه 1390/03/03 نظرات (0)
هميشه تحت تاثير بازي كلينزمان بودم
ويا‌: مصدوميت بيش از شكست عذابم مي‌دهد

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم ملي فوتبال اسپانيا و بارسلونا گفت: بدترين لحظات زندگي‌ام به شكست‌ها ختم نمي‌شود، بلكه مصدوميت بيش از هر چيز برايم آزاردهنده است.


به گزارش خبرگزاري فارس، داويد ويا درمصاحبه‌اي كه در تازه‌ترين شماره هفته‌نامه كيكر آلمان منتشر شد.
دراين مصاحبه گلزن مطرح اسپانيا و كاتالان‌ها به نكات ديگري از زندگي و افكارش اشاره كرد كه در زير آن را مي‌خوانيم:

*آقاي ويا، زيباترين لحظه زندگي ورزشي‌تان چه بوده؟
سال گذشته در آفريقاي جنوبي با تيم ملي اسپانيا قهرمان جام جهاني شديم و بدون شك لحظه قهرماني يكي از شيرين‌ترين لحظات زندگي ام بود. جداي از همه مسائل مربوط به جام‌جهاني، از نقطه نظر احساسات، كسب چنين افتخاري براي من ارزشي فراتر از قهرماني اروپا در يورو 2008 داشت.

*از ياد‌آوري كدام مسابقه واقعاً احساس بدي پيدا مي‌كنيد؟
براي من بدترين لحظات ورزشي ام به شكست ها ختم نمي شوند، بلكه آن مواقعي‌ كه مصدوميت گربيانم مي گيرد، واقعا احساس بدي مي كنم و رنج مي برم. در هرحال يك خاطره ناخوشايند و تلخ كه يادآوري‌اش مرتب آزارم مي‌دهد، هماني بود كه به بهاي از دست رفتن بازي نهايي يورو 2008 منجر شد. مرگبار نبود، ولي همين نكته كه نتوانستم بازي كنم، تلخ بود.

*اسطوره شما در دوران كودكي چه بازيكني بود؟
من اهل منطقه آستورياس هستم. جايي كه 2 بازيكن ملي‌پوش مثل كوييني و لوئيس انريكه ظهور كردند. اين دو مثل من ابتدا كارشان را با اسپورتينگ خيخون شروع كردند و بعد به بارسا رسيدند.

* تاثير‌گذارترين افراد در زندگي شخصي‌ شما چه كساني هستند؟
2 دختربچه عزيزم يعني زيدا و اوليا، در كنار همسرم، مهم‌ترين افراد در زندگي‌ام به شمار مي‌روند.

* از نظر شما مهم‌ترين چهره در آلمان چه كسي است؟
چون بازيكن فوتبال هستم، پس از بين بازيكنان انتخاب مي‌كنم. مي‌گويم فرانتس بكن باوئر و كارل هاينس رومينيگه هرچند هيچ‌گاه در زمان بازي آنها نبودم، اما بازي يورگن كلينزمان را ديده ام و همواره تحت تاثير بازي اش بوده ام، بنابراين مي توانم به عنوان مهم ترين ها در آلمان از نام آنها ياد كنم.

*اگر بگويند يك سفر به گذشته انجام دهيد، ‌كجا مي‌رويد؟
به زمان قرون وسطي. جايي كه اكنون فقط از طريق فيلم هاي مستند مي‌توان سفر كرد. واقعا چنين سفري بايد پرهيجان و وسوسه‌كننده باشد.

*آرزو مي‌كنيد فرصت گپ و گفت با چه شخصيت ورزشي را به دست آوريد؟
در اصل با هيچكس... اما اگر روزي بتوانم با قهرماني از فرمول يك اتومبيلراني ديدار كنم،‌ برايم جالب خواهد بود. بايد بگويم هميشه شيفته موتورسيكلت،‌ اتومبيل و سرعت بوده‌‌ام.

*از عملكرد چه ورزشكار زن يا مردي حيرت مي‌كنيد؟
از قهرمان خاص نام نمي‌برم. از يك طرف عملكرد همه آن ورزشكاراني كه دنبال خلق ركورد هستند، ‌برايم جالب است. ازطرفي ديگر همه آنهايي كه كارشان زياد مورد توجه قرار نمي‌گيرد. من خودم هم زماني ناشناخته بودم، ولي رفتار آن موقع‌ من درست مثل اكنون است و هيچ تغييري نكرده است.

*جاي چه خوراكي هميشه در يخچال‌ منزل‌تان خالي است؟
شكلات. چون اينجا در اسپانيا هوا تقرييا هميشه گرم است... گذشته از شوخي، شكلات تنها خوراكي است كه نقطه ضعف من است. هيچ‌وقت از حمله براي خوردنش سير نمي‌شوم. از اين رو هرشكلاتي كه بخرم به يخچال ديگر نمي‌رسد.

*دوست داريد چه تيتري از خودتان را در نشريات بخوانيد؟
تيتر مطبوعات را به خود روزنامه‌‌نگاران واگذار مي‌كنم، ولي به طور كلي از اين كه در مورد حضور ثابت و پرتلاشم در جلسات تمريني مطلب نوشته شود، خوشحال مي‌شوم. همينطور از اينكه قدرت تمام‌كنندگي‌ام را از دست نداده‌‌ام

*سئوال آخر، ‌اگر بازيكن نمي‌شديد، به چه كاري مي‌پرداختيد؟
پاسخ اين سئوال برايم سخت است. چون از زمان كودكي هيچ موضوعي به غير از فوتبال در مغزم نبود. شايد اگر بازيكن نمي‌شدم، اكنون در محل زادگاهم داشتم كار مي‌كردم. اينكه چه كاري،‌ فقط خدا مي‌داند.
درباره ما
با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز. این وبلاگ تفریحی رو ما برای اونایی راه اندازی کردیم که عاشق بارسا هستن.به امید موفقیت بارسا در همه ی بازی ها.در ضمن اين وبلاگ واسه همه ي بارسايي هاست و هر كي مي تونه توش نويسنده باشه. راستی نظر یادتون نره. thank you
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • tarjome
  • پی ای اس تولز
  • ????? ?????
  • تهران موزیک
  • کانون هواداران استقلال تهران
  • همه چیز بخوای
  • بارســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانت
  • متن اهنکهای جدید ایرانی
  • کسب درآمد استثنایی برای شما
  • ویوا شاپ
  • گالری عکس با کیفیت
  • شهر نت
  • دزاب
  • love
  • گالری عکس های با حال
  • love_music
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم
  • ایران موزیک
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • وبلاگ دوستداران کاتالان ویا
  • مدرن سایت
  • سایت ایرانیان
  • تور مشهد
  • تور مشهد
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • سربازان ابی اناری پوش
  • .:: خرید آنلاین کارت شارژ ::.
  • آخرین اخبار استخدامی|نیازمندیها
  • دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم اس ام اس
  • گل طلایی
  • عشق من ویا
  • خرید شارژ ایرانسل و همراه اول
  • طراحی سایت
  • جهان مدرن2(دانلودهمه چیز
  • خرید ساکس buy socks
  • ازدواج موقت با 60 هزار تومن
  • ازدواج موقت با 50 هزار تومن
  • کرکره خنده
  • وبلاگ رسمي هواداران داويد ويا
  • عکس های hd
  • ازدواج موقت با 60 هزار تومن
  • عشق ما پرسپولیس
  • عکس بازیگران.عکس بازی
  • زمستان برفی
  • رستوران کاکتوس
  • بارسلونا
  • مشهد دانلود
  • گیتار شکستـــــه
  • magic Footballer
  • فارسی دانلود| نرم افزار, بازی, کتاب, موب
  • وبلاگ تو
  • عشق ما پرسپولیس
  • آواهنگ
  • پرسپولیس
  • کافه سینما
  • لینک باکس سون
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • ستارگان فوتبال
  • برخورد نیرو انتظامی با بدحجاب
  • rapfaz91
  • فیلم آموزش زناشویی
  • بزرگترین سایت معرفی جنگ افزار
  • ..{{ دانلود | it98 }}..
  • پرتال تفريحي دختر و پسرها
  • **دنیای عکس**
  • کلاغ نیوز
  • اخبار و عكس بازیكنان بارسا
  • وب سایت فوق تفریحی بزغالو
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • وبلاگ رسمی هواداران تیم بارسلونا
  • عکس زنان بازیگر
  • مسی
  • خبر خبر خبر داغ
  • بارسلونا سلطان فوتبال جهان
  • (پرتال تفریحی دختر و پسر ها(جور وا جور
  • دانلود روز
  • BARCELONA
  • بارسلون
  • عکس های جدیدترین بازی های کامپیوتری
  • تفریحی سرگرمی ایرانیان/دانلود/فیلم/فال/عکس/موزیک/
  • بهترین اخبار و جالبترین مطالب و عکس
  • .: پاتوق بارسلونا :.
  • کلوپ هواداران کاکا در ایران
  • davidyhadi
  • فراتر از یک باشگاه
  • بروز ترین مرجع مداحی
  • کمپ ایرونی ها
  • عشق بارسا
  • Lover of football
  • موج دانلود
  • barcelona
  • بهترین وبلاگ داوید ویا و بارسلونا در ایران
  • وبلاگ بارسلونایی ها
  • اخبار فوتبال روز دنیا
  • ثبت لینک در لینکدونی
  • تكصدا
  • fc messi
  • کسب درآمد با روشی نوین
  • داوید ویا ومیثم ویا
  • اخبار بارسلونا و زندگی نامه بازیکنان
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیتو می تواند همانند گواردیولا نتایج خوبی برای بارسا بگیرد؟
    شما دوست دارید چه مطلبی بیشتر تو سایت باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1326
  • کل نظرات : 721
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1596
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 870
  • باردید دیروز : 564
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,112
  • بازدید ماه : 12,698
  • بازدید سال : 95,284
  • بازدید کلی : 1,625,479
  • کدهای اختصاصی
    Online User
    گلزنان لالیگا